کد خبر : 1152
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

قوانین جدید در فدراسیون فوتبال

بند های جدید اظهارنامه شرکت درمسابقات باشگاهی لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ایران

بند های جدید اظهارنامه شرکت درمسابقات باشگاهی لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ایران

به گزارش پایتخت خبر با نزدیک شدن به شروع مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک فدراسیون فوتبال از باشگاه ها خواست تا برای شرکت در مسابقات اظهار نامه ای با بند های جدید را به فدراسیون ارسال کنند . این بند ها شا مل موارد زیر می باشد : ۱٫به عنوان نماینده قانونی باشگاه

به گزارش پایتخت خبر با نزدیک شدن به شروع مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک فدراسیون فوتبال از باشگاه ها خواست تا برای شرکت در مسابقات اظهار نامه ای با بند های جدید را به فدراسیون ارسال کنند .
این بند ها شا مل موارد زیر می باشد :
۱٫به عنوان نماینده قانونی باشگاه ……………………………………بدینوسیله به صورت قانونی اظهار و اقرار می کنم:
الف)به عنوان یک نهاد حقوقی و به عنوان یک قانون الزام آور اساسنامه،قوانین، مقررات و تصمیمات فدراسیون جهانی فوتبال،کنفدراسیون فوتبال آسیا،فدراسیون فوتبال ایران، سازمان لیگ برتر فوتبال ودیوان داوری ورزش (CAS) و اقع در لوزان سوئیس را به رسمیت میشناسم.
ب) صالحیت قضایی ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ایران ودیوان داوری ورزش (مستقر در لوزان سوئیس) را برای هردعاوی با ابعادملی وبین المللی رابه رسمیت میشناسم.
ج)ممنوعیت مراجعه به دادگاه های عمومی قضایی رامطابق اساسنامه فدراسیون جهانی فوتبال،کنفدراسیون فوتبال آسیاو فدراسیون فوتبال ایران رابه رسمیت میشناسم.
د) در سطح ملی، درمسابقات که توسط فدراسیون فوتبال ایران به رسمیت شناخته و تایید شده است (مانندلیگ وجام حذفی) بازی خواهد کرد.
ه) در سطح بین المللی صرفادرمسابقات به رسمیت شناخته و تایید شده توسط فدراسیون فوتبال جهانی و/یاکنفدراسیون فوتبال آسیاو فدراسیون فوتبال ایران شرکت خواهد کرد.
و) مفاد و شرایط آخرین آیین نامه صدور مجوز باشگاهی ملی مصوب را میپذیرم.
ز) تمامی مدارک ارایه شده توسط باشگاه صحیح و کامل می باشند.
ح) به فدراسیون فوتبال ایران و سازمان لیگ اجازه می دهم که اسنادباشگاه را بررسی و پیگیری نماید و، در صورت نیازبه هر گونه فرآیندتجدید نظرخواهی، به دنبال پیگیری اطلاعات از نهادهای عمومی و خصوصی مربوطه مطابق قوانین ملی باشد.
ط) تایید می کند که فدراسیون فوتبال ایران حق انجام هرگونه ممیزیاز اسناد و مدارک باشگاه را دارد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.