کد خبر : 1246
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۵:۴۸

رای اعتماد اهالی فوتبال به میرشاد

میرشاد ماجدی رئیس هیئت فوتبال استان تهران شد

میرشاد ماجدی رئیس هیئت فوتبال استان تهران شد

به گزارش پایتخت خبر ، مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان تهران پس از مدت‌ها کش و قوس برگزار شد و در نهایت میرشاد ماجدی با کسب ۲۷ رای از ۴۶ رای ماخوذه به ریاست این هیئت رسید. ماجدی هم اکنون به عنوان عضو هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته جوانان فدراسیون نیز فعالیت می

به گزارش پایتخت خبر ، مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان تهران پس از مدت‌ها کش و قوس برگزار شد و در نهایت میرشاد ماجدی با کسب ۲۷ رای از ۴۶ رای ماخوذه به ریاست این هیئت رسید. ماجدی هم اکنون به عنوان عضو هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته جوانان فدراسیون نیز فعالیت می کند. وی پیش از این سابقه سرپرستی فدراسیون را هم در کارنامه داشته است.

در این مجمع، مجید کیومرثی ۱۶ و مهرداد سراجی نیز ۳ رای به دست آوردند.

پیش از این و پس از کنار رفتن حبیب‌الله شیرازی از ریاست هیئت تهران، احمدرضا براتی به عنوان سرپرست هیئت فوتبال استان تهران فعالیت می‌کرد.

این مجمع انتخاباتی در آکادمی ملی المپیک و با حضور مهدی تاج رئیس، مهدی محمدنبی و منصور قنبرزاده نواب‌رئیس فدراسیون فوتبال و علی جوادی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

نکته جالب این انتخاب در شب قبل از انتخابات بود که میرشاد ماجدی در نظر سنجی پایگاه خبری پایتخت خبر از سوی مخاطبین و اهالی فوتبال نیز به عنوان نفر اول انتخاب شده بود که این نشانه با ارزشی، می تواند برای ماجدی باشد که حمایت همه جانبه فوتبال تهران را خواهد داشت .

مدت زمان ریاست ماجدی در هئیت فوتبال استان تهران، ۱۸ ماه که زمان باقی مانده یک دوره چهارساله خواهد بود و پس از آن دوباره مجمع انتخاباتی برگزار خواهد شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.