کد خبر : 1349
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹

محمودی

امیر توکلی سرمربی شاهین دهداری : شناخت خوبی از لیگ سه دارم / از اردیبهشت ماه تمرینات آغاز می شود

امیر توکلی سرمربی شاهین دهداری : شناخت خوبی از لیگ سه دارم / از اردیبهشت ماه تمرینات آغاز می شود
سرمربی شاهین دهداری قهرمان لیگ برتر بزرگسالان استان تهران

به گزارش پایتخت خبر امیر هاشم توکلی متولد آبان ماه ۱۳۵۲ در تهران بازیکن تیم های همچون استقلال ،شموشک ،فتح ،برق و غیره بوده و توانسته آقای گلی مسابقات لیگ یک را نیز در دوران بازیکنی در کارنامه داشته باشد . ایشان دارای مدرک مربیگری A آسیا می باشند و چند سالی است که مربیگری را در تیم های مختلف تجربه می کنند و همچنین توانست در سال ۱۴۰۲ به عنوان سرمربی شاهین دهداری قهرمان لیگ برتر بزرگسالان استان تهران شوند . در ادامه مصاحبه امیر هاشم توکلی را با خبرنگار پایتخت خبر می خوانید .

امیر هاشم توکلی : در ابتدا سال جدید را تبریک عرض می کنم . برای سال جدید برنامه های خوبی داریم از ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تمرینات را آغاز خواهیم کرد و در نظر داریم زمین تمرین و خوابگاه در کنار هم باشند تا بازیکنانی که از شهرستان جذب کردیم و خواهیم اضافه کرد ، بتوانند شرایط مطلوبی را داشته باشند .

در حال مذاکره هستیم و به زودی یک ورزشگاه مناسب را معرفی خواهیم کرد . در کادر فنی تغییرات داریم، از کادر فنی سال گذشته هم چند نفر از ما جدا خواهند شد و در سال جدید چند نفر نیز به کادر فنی ما اضافه می شوند . تعدادی از شاگردانم در لیگ دو و سه بازی می کنند که به تیم اضافه خواهند شد و همچنین بازیکنان جدید نیز خواهیم گرفت .تجربه مربیگری در لیگ سه را دارم و با شرایط این لیگ آشنایی کامل دارم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 15 در انتظار بررسی : 15 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.