کد خبر : 233
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶

استقلال برنده دربی جوانان پایتخت مقابل پرسپولیس

استقلال برنده دربی جوانان پایتخت مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری پایتخت خبر ، در دیدار دربی جوانان دو تیم  استقلال و پرسپولیس به مصاف هم رفتند. این دیدار در حالی که در نیمه اول هم با برتری آبی‌ها خاتمه یافته بود در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال و شاگردان شکوری خاتمه یافت. گل‌های استقلال را خدابخشی و گل

به گزارش خبرگزاری پایتخت خبر ، در دیدار دربی جوانان دو تیم  استقلال و پرسپولیس به مصاف هم رفتند.

این دیدار در حالی که در نیمه اول هم با برتری آبی‌ها خاتمه یافته بود در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال و شاگردان شکوری خاتمه یافت.

گل‌های استقلال را خدابخشی و گل به خودی بازیکن پرسپولیس به ثمر رساندند.

نوجوانان استقلال و پرسپولیس امروز در دیدار دربی خود در استادیوم امام رضا به مصاف هم رفتند که شاگردان هادی شکوری موفق شدند با ثبت دو گل در نیمه اول و حفظ این نتیجه بازی را به سود خود خاتمه دهند.


علیرضا بخشی اولین گل این بازی را به سود استقلال به ثمر رساند و در ادامه نیز آبی‌ها روی گل به خودی مدافع پرسپولیس (امید جوادی) نتیجه را دو بر صفر کردند.

در ادامه پرسپولیس با هدایت پروین و برزگر در نیمه دوم تلاش زیادی برای جبران نتیجه داشت که به هدف خود دست نیافت و هادی شکوری و شاگردانش موفق شدند به پیروزی ارزشمندی دست یابند.


در پایان بازی نیز بازیکنان تیم نوجوانان استقلال کارناوال شادی خود را با هواداران برگزار کردند و این پیروزی را در دربی جشن گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.