کد خبر : 105
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱

ویلموتس در اردوی تیم ملی جوانان

ویلموتس در اردوی تیم ملی جوانان

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی جوانان صبح امروز با حضور در کمپ تیم های ملی در اردوی تیم ملی جوانان حضور یافت. سرمربی بلژیکی تیم ملی در گفتگوی کوتاهی که با بازیکنان تیم ملی جوانان داشت، خطاب به آنها گفت: همیشه به بازیکنان جوان بسیار اهمیت می دهم و بازی های آنها را دنبال می

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی جوانان صبح امروز با حضور در کمپ تیم های ملی در اردوی تیم ملی جوانان حضور یافت.

سرمربی بلژیکی تیم ملی در گفتگوی کوتاهی که با بازیکنان تیم ملی جوانان داشت، خطاب به آنها گفت: همیشه به بازیکنان جوان بسیار اهمیت می دهم و بازی های آنها را دنبال می کنم و بدون شک از آنها برای حضور در تیم ملی استفاده می کنم. همانطوری یکی از بازیکنان جوان هم اکنون نامش در اردوی تیم ملی(الهیار صیاد منش) وجود دارد. من چه در بلژیک و چه در هر کشوری که فعالیت می کنم یکی از فاکتورهایی که به آن بسیار اهمیت می دهم بازیکنان جوان است. باید تلاش کنید و گوش به فرمان مربیان خود باشید تا بتوانید موفق شوید. برایتان شانس و موفقیت را در بازی های پیش رو آرزو می کنم.

تیم ملی جوانان زیر نظر سیروس پورموسوی برای بازی های مقدماتی جام ملت ها در تهران آماده می شود. این تیم روز ۱۳ خرداد ماه برای برپایی اردوی تدارکاتی و انجام چند بازی دوستانه با تیم های ترکیه، آرژانتین و یونان عازم روسیه می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.