کد خبر : 625
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱

نجات بازیکن توسط داور

محمودی

فراتر از یک داور فوتبال و نجات بخش

فراتر از یک داور فوتبال و نجات بخش

داوری که جان بازیکن فوتبال در لیگ برتر امید های تهران را نجات داد

به گزارش خبرنگار پایتخت خبر در دیدار تیم های آبی پوشان و المپیک اندیشه در هفته ششم مسابقات لیگ برتر امیدهای تهران در یکی از صحنه های مسابقه برخورد شدید بین بازیکنان دو تیم رخ داد که که در این برخورد پای بازیکن تیم المپیک اندیشه با سر بازیکن تیم آبی‌پوشان برخورد کرد و منجر شد بازیکن تیم آبی پوشان نقش بر زمین شود .


داور با سابقه و کارکشته آقای شاهین یزدانی که با درجه ملی که در لیگ برتر امیدهای تهران نیز سوت می زند . به سرعت بالای سر این بازیکن حاضر شد و تا قبل از رسیدن پزشک توانست با امدادرسانی جان این بازیکن را نجات دهد.

شاهین یزدانی داور ملی با ۳۰ سال سن که در مسابقات تهران و همچنین لیگ دسته یک بزرگسالان کشور ، نشان داده قابلیت های بسیار زیادی دارد و می تواند در آینده بسیار نزدیک لیگ برتر بزرگسالان را نیز سوت بزنند.
ایشان کارمند نیروی هوایی اسلامی ایران نیز هستند و توانسته اند در ۳۰ سالگی به عنوان داور ملی نیز معرفی شود.
استعدادیابی یکی از اصولی است که در فوتبال هر روز در رابطه با آن صحبت می شود اما آیا در مورد استعداد یابی در داوری نیز صحبتی به عمل می آید؟
استعدادهایی که دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال نیاز است که رویکرد جدیدی را در این باب داشته باشد تا بتواند از داورهای نخبه در لیگ برتر کشور نیز بهره مند شود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.