کد خبر : 1013
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

فوتسال بانوان رو به جلو

محمودی

نوین مشعل با محبوبه نعمتی در فکر صعود

نوین مشعل با محبوبه نعمتی در فکر صعود

نوین مشعل بدون باخت با کسب ۱۵ امتیاز صدر جدول روشن کرد

تیم فوتسال نوین مشعل در لیگ برتر بانوان صدر نشین این دوره از مسابقات است که با کسب ۱۵ امتیاز از ۵ بازی با اقتدار در فکر صعود است.

در این خصوص پایگاه خبری پایتخت خبر مصاحبه ای با سرمربی این تیم خانم محبوبه نعمتی داشته است.

کادر تیم نوین مشعل
مدیر فنی
: زهرا کاظمی
سرمربی: محبوبه نعمتی‌
کمک مربی: سمیرا عبدی
روانشناس: معصومه هوشیار
بازیکنان
زهرا صالحی‌نژاد، هلیا رسولی، شقایق شهرام، الهام رحیمی، مریم نعیمی، مبینا رضوی، فاطمه بیدار، پریسا کاوسی، مهسا متولی، حدیث اسدزاده، پریسا متولی، ملیکا علی محمدی، آذر ستاری، سبا فیاض زاده، معصومه صالحی

گل زن برتر تیم آذر ستاری

محبوبه نعمتی سرمربی تیم نوین مشعل در گفتگو با خبرنگار پایتخت خبر در خصوص لیگ فوتسال و کیفیت تیم ها و برگزاری بازی ها گفت: به نظر من برگزاری مسابقات لیگ های برتر هر استان مهمترین رویداد ورزشی تیم های استانی است که تیم های قوی تر را برای مسابقات کشوری آماده می سازد.

هر چقدر کیفیت برگزاری مسابقات چه از لحاظ داوری و کیفیت تیم ها بالاتر باشد نشانگر پیشرفت و رشد مربیان و بازیکنان و تیم های آن استان است. وی در ادامه به نحوه برگزاری فوتسال اشاره کردند؛ خوشبختانه لیگ امسال از نظر زمانبندی برگزاری بازی ها منظم بود و همین جا از عوامل دست اندرکار و زحمتکش فوتسال بانوان تشکر ویژه ای داریم.

وی افزود: تیم ها با وجود کمبود اسپانسر و حامی مالی در این مسابقات شرکت کردند با این وجود از لحاظ فنی از کیفیت نسبتاً خوبی برخوردار بودند به طور کلی نسبت به دوره های گذشته  اکثر تیم ها در گروه ما خوب هستند و اصولاً تیمی نتیجه گرفته که بیشتر با برنامه کار کرده است.

سرمربی تیم نوین مشعل در مورد عملکرد تیم داوری اظهار داشت: عملکرد داوری بد نبوده، ولی انتظار داریم و امیدواریم مسئولین از داوران با کیفیت تری در این دوره از مسابقات استفاده کنند.

  نعمتی در مورد مسابقات دور حذفی تأکید کرد: برگزاری مسابقات به صورت دوره ای خیلی منطقی تر و اصولی تر خواهد بود و واقعیت تیم ها بهتر نشان داده خواهد شد ولی در هر صورت مشکل ورزش بانوان به حمایت مالی و اسپانسری مربوط می شود.

وی در مورد عمده ترین مشکل بانوان گفت: عمده ترین مشکل فوتسال بانوان عدم حمایت مالی و همینطور نبود پوشش خبری کافی برای تلاش های زیاد و استعدادهای بانوان است. در ادامه اشاره کردند؛ امسال اکثر تیم ها زمانی که میزبان بودند برای رزرو سالن خیلی به مشکل برخوردند، زیرا ساعت برگزاری مسابقات رأس ساعت ۱۵ برگزار می شود.

در این تایم اکثر مدیران سالن ها کمتر این زمان در اختیار بانوان قرار می دهند. همینطور وقتی پوشش خبری و تماشاگر باشد طبیعتاً اسپانسری هم بهتر شکل می گیرد. اگر کمی نظارت بیشتر و همینطور کمک بیشتری در این رشته باشد فکر کنم تیم ها شرایط خیلی بهتری می توانند داشته باشند.

سرمربی تیم نوین مشعل در پایان خاطر نشان کرد: پیشنهادی که برای بهتر شدن کیفیت لیگ برتر یا همان استان دارم این است که اگر تبلیغات بیشتری برای ورود علاقمندان فوتسال برای تماشای بازی شود و همینطور پوشش رسانه ای بیشتری را ما داشته باشیم به نظرم تیم ها هم کمی راحت تر می توانند حامیان مالی خوبی را جذب کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.