کد خبر : 176
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

فرهاد مجیدی سر مربی تیم امید شد

فرهاد مجیدی سر مربی تیم امید شد

ستاره محبوب آبی ها با پذیرش سرمربیگری تیم ملی زیر بیست و سه سال ایران دومین چالش مهم دوران سرمربیگری اش را بعد از حضور روی نیمکت استقلال تجربه می کند. به گزارش پایتخت خبر تیم ملی زیربیست و سه سال فوتبال ایران برای حضور در رقابت های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو با فرهاد مجیدی

ستاره محبوب آبی ها با پذیرش سرمربیگری تیم ملی زیر بیست و سه سال ایران دومین چالش مهم دوران سرمربیگری اش را بعد از حضور روی نیمکت استقلال تجربه می کند.

به گزارش پایتخت خبر تیم ملی زیربیست و سه سال فوتبال ایران برای حضور در رقابت های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو با فرهاد مجیدی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و مربی فصل گذشته تیم استقلال به توافق رسید. شماره ۷ محبوب آبی های تهران ، می تواند بیست و سومین مربی تیم امید ایران لقب بگیرد. او یک ماموریت فوق مهم را پیش رو دارد.

مجیدی به عنوان سرمربی و به عنوان یکی از محبوب ترین ستاره های تاریخ فوتبال ایران ، به اندازه کافی به خصوص برای بازیکنان جوان تیم امید ایران جذابیت و کاریزما خواهد شد و این خودش می تواند به عنوان برگ برنده اش در ابتدای راه مربیگری و در این آزمون سخت به کار گرفته شود. او به عنوان بازیکن فوتبال تجارب زیادی را کسب کرده و شرایط طوری رقم خورده است که باید از آن ها استفاده کند.


بیست و سومین مربی تیم امید


فرهاد مجیدی جانشین زلاتکو کرانچار کروات شد. قبل از کرانچار نیز مربیان تیم امید ایران ؛ امیرحسین پیروانی، نلو وینگادا، محمد خاکپور ،علیرضا منصوریان، غلامحسین پیروانی،  هومن افاضلی، وینکو بگوویچ، نناد نیکولیچ، محمد مایلی کهن،رنه سیموئز، برانکوایوانکوویچ، حسین فرکی،  یورگن گده، ابراهیم قاسمپور،محمود یاوری، اگون کوردس،مهدی مناجاتی ، انوره هادژیابدیچ، حسن حبیبی، محمود یاوری، ایرج سلیمانی، مربیانی هستند که در طی سال ها هدایت تیم ملی زیر ۲۳ ایران را به عهده داشته اند و مجیدی بیست و سومین مربی است که روی نیمکت این تیم می نشیند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.