کد خبر : 1097
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

شیرازی رفت

محمودی

رئیس هیات فوتبال استان تهران سرانجام از سمتش استعفا کرد و استعفای او مورد پذیرش قرار گرفت.

رئیس هیات فوتبال استان تهران سرانجام از سمتش استعفا کرد و استعفای او مورد پذیرش قرار گرفت.

به گزارش پایتخت خبر ، حبیب‌الله شیرازی یکی از مدیران خبرساز فوتبال ایران بوده است؛ شیرازی که از اواسط دهه هشتاد وارد ساختمان هیات فوتبال شد، در قامت رئیس هیات کارش را دنبال می‌کرد و مهم‌ترین حواشی به وجود آمده پیرامون شیرازی، استفاده او از اقوام و فامیل خود در ساختار مدیریتی هیات فوتبال بود

به گزارش پایتخت خبر ، حبیب‌الله شیرازی یکی از مدیران خبرساز فوتبال ایران بوده است؛ شیرازی که از اواسط دهه هشتاد وارد ساختمان هیات فوتبال شد، در قامت رئیس هیات کارش را دنبال می‌کرد و مهم‌ترین حواشی به وجود آمده پیرامون شیرازی، استفاده او از اقوام و فامیل خود در ساختار مدیریتی هیات فوتبال بود و در کنار این مسئله، شکایت زیادی درباره عدم رسیدگی به مسائل حوزه فوتبال پایه و البته ابهامات پرشمار مالی مطرح بود که همین مسئله باعث شد تا موضوع برکناری او از ریاست هیات فوتبال استان تهران مطرح شود.

هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال پیش از آغاز سال جدید تصمیم به برکناری حبیب‌الله شیرازی گرفته بود و گفته می‌شود که از شیرازی خواسته شده بود که به واسطه کسوت مدیریتی‌اش، خود شخصاً از سمتش کناره‌گیری کند. حتی در روز ۲۸ اسفندماه، شایعه استعفای حبیب‌الله شیرازی مطرح شد اما این اتفاق رخ نداد و رئیس جنجالی هم کارش را دنبال کرد.

شیرازی شب گذشته حتی در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد و مدعی شد که دلیلی برای استعفای خود از سمت ریاست هیات فوتبال استان تهران نمی‌بیند. با وجود تکذیب‌های مکرر از سوی حبیب‌الله شیرازی، مدیران فدراسیون فوتبال درصدد برکناری او بودند و همین مسئله باعث شد تا سرانجام این موضوع به صورت رسمی در هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال طرح شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.