کد خبر : 1278
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰

عالی

جمعیت هلال احمر استان تهران میزبان نمایندگان یونیسف در منطقه ۱۲ شهر تهران

جمعیت هلال احمر استان تهران میزبان نمایندگان یونیسف در منطقه ۱۲ شهر تهران

به گزارش پایتخت خبر مراسم بازدید نمایندگان یونیسف در حالی برگزار گردیدکه، مدیران و مسئولین ارشد جمعیت هلال احمر ایران به عنوان میزبان نمایندگان یونیسف در محل ساختمان مجتمع امدادی. آموزشی هلال احمر منطقه ۱۲ شهر تهران گرد هم جمع آمدند. این مراسم با خوش آمدگویی حسینی پناه ریاست جمعیت هلال احمر شهر تهران آغاز

به گزارش پایتخت خبر مراسم بازدید نمایندگان یونیسف در حالی برگزار گردیدکه، مدیران و مسئولین ارشد جمعیت هلال احمر ایران به عنوان میزبان نمایندگان یونیسف در محل ساختمان مجتمع امدادی. آموزشی هلال احمر منطقه ۱۲ شهر تهران گرد هم جمع آمدند.
این مراسم با خوش آمدگویی حسینی پناه ریاست جمعیت هلال احمر شهر تهران آغاز شد و در ادامه با همراهی ایشان با نمایندگان یونسف از فعالیت تیم سحر. پیشگامان عدالت پیشاهنگی امداد و نجات و دیگر رویدادهای اجرایی جمعیت هلال احمر شهر تهران بازدید بعمل آمد.
حضور گسترده و شور و شوق فزاینده جوانان و مشارکت بانوان در اجرای خدمات هلال احمر سبب مسرت و تعجب تیم نمایندگان یونیسف گردید.
در نشست مذکور فتحی مدیرعامل شهر تهران در خصوص کلیت کار سیستم هلال احمر. خط مشی حضور بین المللی جمعیت، خط فکر جمعیت در ملاحظات سیاسی مذهبی و اخلاقیات انسانی بیان کردند و این موارد را عامل متمایز نمودن سازمان جمعیت هلال احمر نسبت به سایر سازمان‌های خدمات رسان نامیدند ایشان تأیید کردند که هلال احمر ایران همیشه برای همراهی. صلیب سرخ جهان اعلام آمادگی می‌نماید.
سپس منیری معاون دانشجویی و دانش آموزی سازمان جوانان. به ابعاد موضوعات و فعالیت‌هایی که برای جوانان کشور سازماندهی شده است، اشاره کرد و اذعان نمود از جمله برنامه‌های سازمان، در راستای ارتقاء روحیه همکاری، همفکری، مثبت اندیشی و مراقبت از جوانان و نوجوانان نسبت به فناوری‌های رایانه‌ای، مشاوره پرورشی و همکاری‌های بین‌المللی و انجام اقداماتی برای حفاظت از محیط زیست و غیره می‌باشد.
در ادامه عادلی، ریاست مجتمع امدادی- آموزشی منطقه ۱۲ اضافه کرد. جمعیت هلال احمر ایران با توجه به گسل‌های فعال موجود در ایران. نسبت به آموزش امداد و نجات بسیار اهتمام می‌ورزد. همچنین علاوه بر آموزش‌های تخصصی. به عنوان حامی خانواده‌های ایرانی خود را ملزم به آموزش مهارت و آداب زندگی نموده و قدم فراتر از خدمات خود گذاشته است تا ایران همیشه به عنوان کشوری با ارزش اخلاقی باقی بماند.
در آخر تیم بازدید کننده با آرزوی همکاری بیشتر در نشست‌های بین‌المللی از هماهنگ نمودن این مراسم تشکر نمود و سازمان یونسف را به عنوان حامی فعالیت هلال احمر ایران شناخت.

https://www.aparat.com/v/nbPtV

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.