کد خبر : 1303
تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

پشتوانه حقیقی این مسؤلیت‌ها، ارتباط با مردم است

محمودی

تصمیمات عجیب مسئولین باعث تعطیلی یکی از بزرگترین مجموعه های ورزشی شرق تهران شد

تصمیمات عجیب مسئولین باعث تعطیلی یکی از بزرگترین مجموعه های ورزشی شرق تهران شد

به گزارش پایتخت خبر یکی از بزرگترین مجموعه های ورزشی در شرق تهران با تصمیمات عجیب مسئولین تعطیل شد . مجموعه ورزشی صنعت برق تهران که در ابتدای خیابان پیروزی و در تقاطع سه منطقه پر جمعیت تهران ( مناطق ۱۲،۱۳،۱۴ ) واقع شده که به تمام اهالی این سه منطقه و حتی مناطق دیگر

به گزارش پایتخت خبر یکی از بزرگترین مجموعه های ورزشی در شرق تهران با تصمیمات عجیب مسئولین تعطیل شد . مجموعه ورزشی صنعت برق تهران که در ابتدای خیابان پیروزی و در تقاطع سه منطقه پر جمعیت تهران ( مناطق ۱۲،۱۳،۱۴ ) واقع شده که به تمام اهالی این سه منطقه و حتی مناطق دیگر تهران و غرب نیز خدمات می دهد . در هفته گذشته این مجموعه با اطلاعیه عجیبی مبنی بر اینکه این مجموعه جهت تعمیرات یک ماه تعطیل می باشد تمام فعالیت خود را به حالت تعلیق در آورد . پیگیری ها خبرنگار پایتخت نشان داد که تعمیرات فقط بهانه ای است جهت تغییرات مدیران و رویکرد مجموعه که فقط به کارمندان برق خدمات دهد و مردم منطقه را از این امکانات دولتی که برای است بی بهره گذارد .

مجموعه باشگاه صنعت برق تهران به صورت نیمه خصوصی اداره می شود و هم به بخش خصوصی و هم دولتی خدمات می دهد اما مدیران قصد دارند که فقط از این پس در اختیار بخش دولتی قرار گیرد . این تصمیم عجیب که از سوی مدیران ارشد اتخاذ شده باعث ضربه بزرگ اجتماعی و ورزشی در منطقه خواهدشد و همچنین باعث بیکار شدن صد ها مربی جوان ورزشی ، عدم خدمات رسانی به هزاران نفر شد . این در حالی است که با اصل قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ،قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اجراء سیاستهای کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) مصوب جلسه که بیانگر واگذاری فعالیتها و بنگاههای دولتی به بخش غیردولتی می باشد، اما این رویکرد مسئولین با این اصل از قانون مغایرت دارد .

نیاز ورود مجلس و قانون گذاری بیش از پیش دیده می شود خیلی از ارگانهای دولتی هستند که دارای مجموعه های ورزشی هستند و عدم سوع مدیریت باعث شده که این مجوعه ها جدا از اینکه برای دولت در امد اقتصادی و اجتماعی داشته باشند حتی این مجموعه ها بار مالی اقتصادی و اجتماعی زیادی را به دولت دوچندان نموده اند .

حال باید دید که وزیر نیرو علی اکبر محرابیان که در چندین دولت حضور فعال داشته چرا به این موضوع توجه نکرده است و باعث شده سوع مدیریت باعث از بین رفتن توانایی بالقوه این مجموعه ها شود . از پیش تر نیز یکی از مجموعه های ورزشی وزارت نیرو در غرب تهران ( مجموعه نیروگاه طرشت )هم تعطیل شده و باعث شد که مردم غرب تهران نیز بی بهره بمانند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.