کد خبر : 1422
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۵:۳۴

عالی

آغاز هفته تربیت بدنی از دریاچه شهدای خلیج همیشه فارس

آغاز  هفته تربیت بدنی از دریاچه شهدای خلیج همیشه فارس
هفته تربیت بدنی با برنامه های ورزشی

به گزارش پایتخت خبر مراسم بزرگداشت هفته تربیت بدنی صبح امروز ۲۷ مهر ماه (جمعه) با حضور جمعی از شهروندان تهرانی در محل دریاچه شهدای خلیج فارس تهران برگزار شد.

مراسم دومین روز از هفته تربیت بدنی در محل دریاچه شهدای خلیج فارس در منطقه چیتگر تهران برگزار شد. در این گردهمایی بزرگ صدها تن از شهروندان تهران زیر نظر ستاد گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و فدراسیون ورزشهای همگانی به انجام حرکات ورزشی پرداختند.

سیدمحمد شروین اسبقیان رییس این ستاد و معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش به همراه علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، برخی از روسای فدراسیون‌ها و مدیران کل وزارت ورزش و جوانان در این گردهمایی حضور داشتند.

اسبقیان معاون وزیر ورزش در این مراسم با اشاره به برنامه هفته تربیت بدنی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در آخرین دیداری که با ایشان داشتیم، تاکید داشتند که ورزش امری جدی است و ما باید ورزش را جدی بگیریم. ایشان بارها فرمودند از کسانی که ورزش نمی‌کنند، گله‌مند هستند و همه باید ورزش کنند و این فتوایی برای سلامتی و نشاط است.

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز در حاشیه این مراسم گفت: هفته تربیت بدنی، بهار ورزش است و امروز یک اجتماع بسیار خوب و با شکوه با همت اداره کل ورزش تهران و شهرداری داشتیم که ورزشکاران در ایستگاه‌های مختلف حضور پیدا کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.