کد خبر : 1031
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

یک گام تا صعود، تیم فوتسال بانوان پدیده سیمرغ صدرنشین گروه یک شد

یک گام تا صعود، تیم فوتسال بانوان پدیده سیمرغ صدرنشین گروه یک شد

تداوم صدرنشینی پدیده سیمرغ در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر

به گزارش پایتخت خبر پس از پایان هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان تهران تیم پدیده سیمرغ با هدایت ساناز سجادی فر ۱۳ امتیاز دارد و در هفته پایانی قصد دارد با یک پیروزی با خیال راحت به مرحله پلی آف صعود کند.

کادر فنی تیم پدیده سیمرغ

سرمربی: ساناز سجادی فر

مربی: نرگس علیزاده

سرپرست: فاطمه کامران

گلزن برتر: رقیه سعادت شماره ۵

 ساناز سجادی فر، سرمربی پدیده سیمرغ، در گفتگوی خبری در پاسخ به سؤال که به نظر شما کیفیت تیم ها در این دوره از بازی های لیگ فوتسال و نحوه برگزاری بازی ها چگونه بوده است، گفت: کیفیت بازی ها فوق العاده است.

به هر حال هر تیمی بازیکنان مخصوص خودشان را دارند یک سری از تیم ها از بازیکنان جوان زیر ۱۸ سال استفاده می کنند. بعضی ها هم بازیکن اضافه کردند. درخصوص کیفیت بازی ها باید بگویم فوق العاده است. رقابت ها در هر دو گروه بسیار به هم نزدیک است.

پیش بینی نتایج بازی ها دشوار است گاهی اوقات تیم های پایین جدول در برابر تیم های بالای جدول برنده می شوند و تیم های بالای جدول نیز نمی توانند نتایج دلخواه را کسب کنند. به هر حال این موضوع کاملاً طبیعی است ممکن است هر بازیکن یک وقت هایی روزش نباشد. تأکید وی به بالا بودن کیفیت بازی ها بود.

سر مربی تیم پدیده درباره دور حذفی گفت: دور حذفی هنوز برگزار نشده، چون نیم فصل دوم هنوز ادامه دارد و ۲۱ اسفند ماه به پایان می رسد. ان شاالله به امید خدا اگر از گروه اول صعود کنیم به دور حذفی راه پیدا خواهیم کرد.

سجادی درباره عملکرد تیم داوری عنوان کرد: من به شخصه نظرم اینکه داوری بازی ها با توجه به اینکه الان ۶ تا ۷ تا بازی از نیم فصل گذشته است جز ۳ تا ۴ تا از داورهای بازی ها که فوق العاده خوب کار کردند و بی نقص بودند واقعاً ۲ تا ۳ داور بسیار بد و ضعیف داوری کردند به طوری که با قضاوت های ضعیفشان نتیجه بازی را عوض می کردند.

من به شخصه معتقدم داوری بسیار ضعیفی چه از نظر اخلاقی و چه از لحاظ فنی داشتند. ولی باز هم تأکید می کنم ۳ تا ۴ داور که نام نمی برم فوق العاده هستند هم تو قضاوت و هم داوری، اما ۲ تا ۳ داور هم واقعاً اذیت می کنند. من فکر می کنم مربیان و دوستان من نیز این مشکل داشته باشند.

سرمربی تیم پدیده سیمرغ در ادامه صحبت های خود خاطر نشان کرد، پیشنهاد من این است که هر چقدر دانش ما مربیان بیشتر باشد و بتوانیم در کلاس های دانش افزاری شرکت کنیم و تیم های متعددی داشته باشیم و علم و دانش ما در این زمینه بیشتر بشه خیلی بهتر و قشنگتر می توانیم تیم داری کنیم.

او در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: با توجه به اینکه خود من در همه دوره ها و همه رده های سنی تیم دارم مثلاً نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و رده پایه و نونهالان به طوری که در همه رده ها تیم دارم و همه مسابقات شرکت می کنم مثل مسابقات دسته یک تهران، لیگ برتر جام رمضان، لیگ یک کشور من معمولاً در همه مسابقات شرکت می کنم و در آینده نیز باز شرکت خواهم کرد. تلاش من به این دلیل است که بتوانم سطح دانش خودم و بازیکنانم را ارتقا بدهم تا بتوانیم به آن هدفی که در نظر داریم برسیم.

مسلماً هر مربی و بازیکنی برای خودش هدفی دارد و هر کسی دوست دارد به آن هدفی که مد نظرش برسد من هم واقعاً به دنبال هدفم هستم که ان شالله به زودی به هدفم خواهم رسید.

سجادی در پایان صحبت های خود گفت: در آخر تشکر می کنم از شما و کانال خوبتان ان شالله روز به روز شاهد موفقیت های همه ی تیم ها و مربیان محترم باشیم. آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه دارم. ان شالله هرکسی که هدفی داره هر مربی و بازیکنی قطعاً به آن چیزی که لیاقتش هست و لایقش است برسه.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.