کد خبر : 607
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵

منع تردد شبانه ادامه خواهد داشت

وضعیت نارنجی تهران از شنبه ۱۵ آذر / ادامه محدودیت حضور کارمندان

وضعیت نارنجی تهران از شنبه ۱۵ آذر / ادامه محدودیت حضور کارمندان

به گزارش خبرنگار پایتخت خبر علیرضا زالی در پایان جلسه ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران در جمع خبرنگاران گفت:در کلانشهر تهران با تاکید بر اینکه شرایط استان تهران ناپایدار و شکننده است افزود: باید با متانت حساب شده و با برنامه لایه بندی شده حرکت کنیم. تهران از روز شنبه در وضعیت

به گزارش خبرنگار پایتخت خبر علیرضا زالی در پایان جلسه ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران در جمع خبرنگاران گفت:در کلانشهر تهران با تاکید بر اینکه شرایط استان تهران ناپایدار و شکننده است افزود: باید با متانت حساب شده و با برنامه لایه بندی شده حرکت کنیم. تهران از روز شنبه در وضعیت نارنجی است، اما برخی محدودیت‌ها همچون جلوگیری از برگزاری مراسم آئینی و محدودیت حضور کارمندان در ادارات و همچنین منع تردد شبانه ادامه خواهد داشت. البته تعدادی از محدودیت‌ها کاسته خواهند شد.

وی ادامه داد: بسیاری از مقالات بین المللی تاکید دارند که تجمعات خانگی یکی از بالاترین موارد سرایت بیماری است. فصل سرما و افزایش شب نشینی‌ها را داریم. بی تردید این مورد نقش مهمی در وضعیت شهر تهران دارد؛ لذا از همه شهروندان درخواست می‌کنیم که در خصوص برگزاری دورهمی‌ها و تجمعات شبانه دقت کافی داشته باشند.

زالی تاکید کرد: وزارت بهداشت با رصد شاخص‌ها وضعیت هر یک از شهرهای کشور را اعلام خواهد کرد. منتظر اعلام وضعیت تهران نیز هستیم و قطعا از این پس در پایان هر هفته با بررسی وضعیت شهر برای اعمال محدودیت‌های متناسب با وضعیت شهر، اقدام خواهیم کرد؛ اما حتی در صورت قرارگیری تهران در وضعیت نارنجی بخشی از محدودیت‌ها ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.