کد خبر : 1192
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

نشست علمی و هنری عکاسان در ارسباران

نشست علمی و هنری عکاسان در ارسباران
هنر سوم برگزار کرد

به گزارش پایتخت خبر نشست علمی و هنری عکاسان با مشارکت انجمن عکاسان هنر سوم اجرا شد ، علی آذرنیا کماری به عنوان سخنران در این مراسم حضور داشت و مباحث مختلفی را با عکاسان به تبادل نظر گذاشت همچنین ، دانیال آب‌پیکران مدیر مجموعه عکاسان هنر سوم که این نشست را ترتیب داده بود بیان داشت که اینگونه نشست ها در فضا های فرهنگی و هنر باعث افزایش و ارتقاع سطح فنی و هنری عکاسان علاقمند خواهد شد .

در این مراسم سخنران اصلی استاد علی آذرنیا کماری که دانش‌آموخته عکاسی و پژوهش هنر است، چند دهه سابقه عکاسی مطبوعاتی در روزنامه اطلاعات و سایر رسانه‌ها را دارد و چندین سال سابقه تدریس عکاسی نیز در کارنامه‌اش به چشم می‌خورد ،برعهده داشت .

مجموعه عکاسان هنر سوم ورود برای علاقه‌مندان را آزاد و رایگان قرار داده بود تا همه علاقمندان به این حوزه بتوانند شرکت نمایند .

دانیال آب پیکران مدیر مجموعه عکاسان هنر سوم که مدیریت و هماهنگ کننده مراسم بود سوالات علاقمندان به این حوزه را مطرح کرد و در پایان اشاره کرد که این گونه نشست ها ادامه دارد و در آینده نیز دوره هایی به صورت ورکشاپ بر گزار خواهد شد .

دانیال آب پیکران مدیر مجموعه عکاسان هنر سوم متولد ۱۳۶۹ در تهران فارغ التحصیل رشته عکاسی می باشد که از سال ۱۴۰۰ مجموعه عکاسان هنر سوم را تاسیس کرده و توانسته چندین نمایشگاه موفق و نشست را برگزار نماید . ایشان همچنین دستی در عکاسی خبری و همکاری در خبرگزاری هارا در کارنامه دارد و بعد از تاسیس مجموعه عکاسان هنر سوم توانسته که عکاسان جوان و با استعداد را شناسایی و کشف نماید تا بتواند آنها را به جامعه عکاسان معرفی نماید . وی عکاسی هنری را از سال ۱۳۹۳ آغاز کرد و رفته رفته توانست مراتب را طی نماید .


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.