کد خبر : 114
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴

اعلام برنامه سفر تیم جوانان به سن پترزبورگ

شاگردان پورموسوی سه شنبه برابر روسیه

شاگردان پورموسوی سه شنبه برابر روسیه

اعضای تیم ملی فوتبال جوانان ایران صبح یکشنبه فرودگاه امام خمینی تهران را به مقصد سن پترزبورگ ترک می کنند. به گزارش پایتخت خبر ، فراز فاطمی مدیر تیم ملی جوانان با اعلام برنامه سفر این تیم به روسیه گفت:پیش از این قرار بود سفر تیم روز ۱۳ خرداد انجام شود اما با توجه به

اعضای تیم ملی فوتبال جوانان ایران صبح یکشنبه فرودگاه امام خمینی تهران را به مقصد سن پترزبورگ ترک می کنند.

به گزارش پایتخت خبر ، فراز فاطمی مدیر تیم ملی جوانان با اعلام برنامه سفر این تیم به روسیه گفت:پیش از این قرار بود سفر تیم روز ۱۳ خرداد انجام شود اما با توجه به اینکه انجام سفر با دو پرواز موجب خستگی تیم می شد و فاصله زیادی تا اولین بازی نداشتیم تصمیم گرفته شد یک روز زودتر اعزام انجام شود. بر همین اساس صبح روز یکشنبه ساعت ۹ پرواز مستقیم به سن پترزبورگ انجام خواهد شد.
فاطمی اضافه کرد:آخرین تمرین تیم صبح امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد. خوشبختانه همه بچه ها در شرایط مطلوب قرار دارند و هیچ مصدومیت یا مشکل جدی نداریم. اولین بازی روز سه شنبه ۱۴ خرداد برابر تیم روسیه بی برگزار می شود چون خود روسیه با دو تیم در رقابت ها حضور دارد. همچنین تغییراتی در قرعه کشی بازی ها اتفاق افتاده که بر این اساس ما با تیم های ارمنستان و آرژانتین هم دیدار می کنیم.
مدیر تیم ملی جوانان در پایان با قدردانی از حمایت های فدراسیون فوتبال گفت:خوشبختانه اردوها و تمرینات بسیار خوبی را سپری کردیم و با آمادگی کامل جهت حضور در مسابقات آماده می شویم. این رقابت ها در سطح بسیار بالایی برگزار می شود و می تواند برای تیم ما بسیار مفید باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.