کد خبر : 124
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

پورموسوی:باید از یک تجربه بین المللی ارزشمند به خوبی استفاده کنیم

تورنمنت معتبر روسیه برای جوانان فرصت بزرگی است

تورنمنت معتبر روسیه برای جوانان فرصت بزرگی است

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران پیش از ترک تهران اظهار امیدواری کرد حضور در تورنمنت روسیه تجربه بین المللی مفید و موثری برای ملی پوشان جوان فوتبال ایران باشد. به گزارش پایتخت خبر ، سیروس پورموسوی سرمربی تیم ملی جوانان پیش از پرواز این تیم به مقصد سن پترزبورگ در خصوص این مسابقات اظهار

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران پیش از ترک تهران اظهار امیدواری کرد حضور در تورنمنت روسیه تجربه بین المللی مفید و موثری برای ملی پوشان جوان فوتبال ایران باشد.

به گزارش پایتخت خبر ، سیروس پورموسوی سرمربی تیم ملی جوانان پیش از پرواز این تیم به مقصد سن پترزبورگ در خصوص این مسابقات اظهار داشت:خوشحالیم که می توانیم پیش از حضور در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا تجربه شرکت در چنین تورنمنتی را داشته باشیم. این مسابقات می تواند برای تیم ما بسیار مهم و ارزشمند باشد. بعضی از بچه های ما سابقه شرکت در هیچ مسابقه بین المللی را نداشته اند و البته بعضی از آنها در مسابقات برون مرزی عضو تیم ملی نوجوانان بوده اند. با این وجود حضور در چنین تورنمنتی که با حضور تیم های مطرح و قدرتمند فوتبال جهان برگزار می شود بسیار ارزشمند است و باید از چنین تجربه بین المللی ارزشمندی به خوبی استفاده کنیم. جا دارد از فدراسیون فوتبال تشکر کنیم که در این مدت حمایت خوبی از ما داشتند ، شرایط بسیار مناسبی برای تیم جوانان در اردوی اهواز همچنین تهران فراهم شد و حالا فرصت حضور در این مسابقات را پیدا می کنیم.
سرمربی تیم ملی جوانان در خصوص شناخت اعضای کادر فنی از حریفان ایران در این رقابت ها گفت:گروه بندی مسابقات تغییر کرده و بر اساس گروه بندی جدید ما با تیم های روسیه B ، ارمنستان و آرژانتین دیدار می کنیم. شناخت آنچنانی از این حریفان نداریم و تنها می دانیم که تیم های اصلی این کشورها با نفرات کامل این رده سنی در مسابقات حاضر می شوند که مسئله مهمی است. این تورنمنت همه ساله در سطح بسیار بالایی برگزار می شود و به واقع چنین تورنمنت معتبری تجربه خیلی خوب و فرصت بزرگی برای جوانان ما خواهد بود.
پورموسوی همچنین در خصوص هدف تیم جوانان در تورنمنت روسیه اظهار داشت:هدف اول کسب تجربه لازم و البته آزمودن سطح آمادگی نفرات که برای برنامه ریزی های آتی ما می تواند بسیار مفید باشد. باید بدانیم در چه مرحله ای قرار داریم و برای آینده چگونه برنامه ریزی کنیم. اولویت آخر برای ما نتیجه است که البته تلاش می کنیم نتایج شایسته ای کسب کنیم اما قطعا هدف اصلی در این مسابقات نتیجه نخواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.