کد خبر : 613
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

محمودی

تفاوت دو هیات فوتبال در برگزاری مسابقات با یک مصوبه

تفاوت دو هیات فوتبال در برگزاری مسابقات با یک مصوبه

هیات فوتبال البرز بدون تست pcrمسابقات را برگزار کرد تهران و البرز در تصمیمات ستاد کرونا شبیه به هم هستند به گزارش خبرنگار پایتخت خبر مسابقات فوتبال استان تهران با توجه به برنامه مسابقات از دوم دی ماه شروع خواهد شد . چندی پیش فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا گفت: با توجه به اینکه

هیات فوتبال البرز بدون تست pcrمسابقات را برگزار کرد

تهران و البرز در تصمیمات ستاد کرونا شبیه به هم هستند

به گزارش خبرنگار پایتخت خبر مسابقات فوتبال استان تهران با توجه به برنامه مسابقات از دوم دی ماه شروع خواهد شد .
چندی پیش فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا گفت: با توجه به اینکه برای اعمال محدودیت ها تهران و کرج با هم دیده شده اند هر گونه محدودیتی در تهران انجام شود در کرج هم اعمال خواهد شد.
نورمحمد فردی با اشاره به وظایف قرارگاه استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: وظیفه این قرارگاه پیگیری مصوباتی از ستاد ملی یا استانی کرونا است که یا اجرایی نشده است یا در اجرای آنها ضعف وجود داشته است.
با توجه به این شرایط هیئت فوتبال استان البرز مسابقات لیگ استان البرز را در لیگ برتر و لیگ یک برگزار کرده است و در حال پیگیری می باشد وهیچ گونه تست پی سی آر از بازیکن‌ها گرفته نشده است.
و با توجه به گرفتن رضایت نامه آگاهانه مقابله با ویروس کرونا بازیکنان مسابقات را برگزار کردند اما در استان تهران هنوز تیم‌ها با چالش اینکه آیا مسابقات باید با تست کرونا برگزار شود دچار تناقض هستند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.