کد خبر : 354
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵

وضعیت قرمز فوتبال

استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال

استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال
شوک به فوتبال در ماه های حساس و انتخابی المپیک و مقدماتی جام جهانی پس از رفتن ویلموتس با استعفا تاج تکمیل شد

به گزارش پایتخت خبر بعد از بستری شدن مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بیمارستان به دلیل حمله قلبی و مشکلاتی که برای او پیش آمد، اخباری درباره کناره‌گیری اش از ریاست شنیده شد. حالا اما با گذشت چندروز از بستری شدن تاج، امروز امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال خبر استعفا را به صورت رسمی اعلام کرد.


سخنگوی فدراسیون گفته است: در روز چهارشنبه گذشته دومین حمله قلبی برای ریاست فدراسیون صورت گرفت که با توجه به مشکلات به وجود آمده و توصیه پزشکان مبنی بر دوری از استرس و فعالیت سنگین، ایشان تصمیم گرفتتد ضمن انصراف  از ادامه حضور،مطابق اساسنامه فعالیت های آتی توسط نایب رییس محترم انجام شود‌.»


در این خصوص شنیده می‌شود که پزشکان به تاج توصیه کرده‌اند باید از هرگونه فشار و استرس ناشی از فوتبال دور باشد و رییس فدراسیون فوتبال نیز تصمیم گرفته از سمتش کنار برود.

حال که شرایط فوتبال ایران در نقطه ی حساسی قرار دارد انتخاب رئیس فدراسیون یکی از مهمترین کار هایی است که باید در نظر داشت که با توجه به این که ۵ ماه دیگر انتخابات فدراسیون است احتمال می رود که تا زمان انتخابات با این وضع ادامه پیدا کند و فدراسیون بدون رئیس اداره شود . نقطه ی حساس فوتبال ایران از یک سو تیم ملی امید است که برای المپیک حاضر می شود و همه امید ها به این تیم است از سوی دیگر هم که پس از کناره گیری ویلموتس تیم ملی ایران که در گروه خود برای انتخابی جام جهانی شرایط خوبی را ندارد حال با نبود سرمربی و رئیس فدراسیون شرایط جدیدی را در پیش خواهد داشت که این ممکن است در آینده به فوتبال ایران ضربه بزند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.